Vår och Oksanen är en bra kombination

Ett tag kändes det som våren hade gjort totalstopp men barmarken, solen och att det blir ljusare och ljusare är tecken på att den (snart) är här. Vår och bokutgivning hör ihop, och en av de böcker som jag länge sett fram mot att få läsa är När duvorna försvann, vilket jag har skrivit om här. Utgivningen är planerad så att den fysiska boken och ljudboken ges ut samtidigt (5 april) vilket jag tycker är toppen. Idag har jag ställt mig på kö på ljudboksformatet på bibblan. Jag var inte den första, men som väntat var det fler som valt att köa på den fysiska boken. Jag fick köplats 2 och det är inte fy skam!

När duvorna försvann SofiOksanen

2 thoughts on “Vår och Oksanen är en bra kombination

Kommentera

