Nu är det din tur

Ibland blir böcker liggande och det beror inte på att jag inte vill läsa dem utan snarare på att jag ständigt hittar nya böcker. Den förtrogne av Hélène Grémillon är en sådan bok. Jag har hållit i boken och bläddrat i den men skjutit upp läsandet. Men tack vare en liten påminnelse från bibblan om att det är fler än jag som vill låna boken så har jag börjat läsa den. Jag har bara läst några sidor men det känns som att det kan vara en bok som sticker ut. Berättar mer när jag har läst ut den.

denförtrogne

Kommentera

