Efter Oksanen och Khemiri blev det…

något ganska annorlunda; Utpressningen av John Grisham som jag läser just nu. Kändes lite konstigt att börja läsa Grisham efter När duvorna försvann (Sofi Oksanen) och Jag ringer mina bröder (Jonas Hassen Khemiri) men det är också ganska härligt att vandra mellan olika bokvärldar.

Utpressningen (ljudbok)

Utpressningen är med på min lista över böcker som jag vill läsa under sommaren.  Det är inte direkt något strandväder idag men balkongen funkar.

Har samlat på mig en del recensioner som jag ska försöka skriva innan det är dags för del ett av semestern som börjar om ca 4 dagar. 🙂

Kommentera

