Byta en bok mot en annan

En bok som inte föll mig i smaken är Hallonbåtsflyktingen av Miika Nousiainen. Det var inte min typ av ironi, humor och jag märkte att jag började störa mig på det mesta i boken.  Kanske dagsformen och humöret bidrog till att det inte funkade? Oavsett anledningen så gav jag upp boken och blickar istället framåt. Det finns så mycket böcker som jag vill läsa så det känns helt ok att jag inte läste ut den.  En bok som jag ser fram mot att läsa är Stål som är min första bok i Jorden runt läsningen. Sån tur att jag fick med mig den hem idag. 🙂

stål

4 thoughts on “Byta en bok mot en annan

Kommentera

