En smakebit på søndag: Livrädd

Söndag igen och dags att dela med sig av smakbitar. En smakebit på søndag är ett trevligt sätt att möta andra bloggare på och ta del av varandras läsning. Fler smakbitar och information finns inne hos bloggen Flukten fra virkeligheten.

Efter en hektisk vecka och förkylning som kom som ett brev på posten har jag inte hunnit/orkat läsa så mycket den här veckan. Jag håller fortfarande på med Livet efter dig. Men min smakbit kommer från Livrädd av S.J. Bolton som jag började lyssna på igår kväll. Det är en andra boken om Lacey Flint. Jag supergillade den första Nu ser du mig som jag har skrivit om här och hoppas att den här är lika bra och spännande. Eftersom jag bara har lyssnat lite i början så kommer min smakbit från prologen.

Livrädd

Kvinnan är ung …. och hon skulle vara vacker om inte hennes ansikte hade varit tomt på alla uttryck. Om hennes ögon hade haft något ljus som sken genom dem. Detta är ansiktet på någon som redan ser sig som död.

Ha en fin söndag!

24 thoughts on “En smakebit på søndag: Livrädd

  1. Likte smakebiten:) Dette er en ukjent forfatter for meg og boken virker jo veldig interessant og veldig spennende, må noteres ned:) Elsker en god krim bok! Kos deg masse videre, og god bedring med forkjølelsen!:)

    • Visst är det härligt med bra deckare! Jag har inte hunnit läsa så mycket i den ännu men hoppas att den är riktigt spännande. Tack så mycket, jag mår lite bättre idag. 🙂

Kommentera

