Bokbloggsjerka 8 – 11 november, bokrelaterade önskningar

jerka11

Så är det fredagkväll igen och innan jag försvinner ner i soffan tänkte jag svara på Annikas fråga i jerkan:

Vad önskar du dig mest av allt just nu som är relaterat till böckernas värld?

Jag misstänker att jag inte kommer att vara ensam om det här svaret. Mest av allt så önskar jag mig ledig tid. Jag hade semester i juni och det känns som evigheter sen. Jag längtar efter att kunna ta dagen som den kommer, grotta ner mig med ett gäng böcker, få mer bloggtid och ta långa promenader när det är ljust. Det skulle vara urskönt! 😉

28 thoughts on “Bokbloggsjerka 8 – 11 november, bokrelaterade önskningar

  1. Jaaaa, det önskar jag med! Jag önskar mig en ledig vecka med massor av regn och rusk, där jag utan dåligt samvete kan gona in mig i min nya läshörna med en hög av böcker, en varm pläd, en stor kopp te, en tänd brasa och alla tre katterna hos mig!

  2. November tar fram mina mest osociala sidor och jag skulle helst av allt bara stänga in mig med mina böcker och inte komma ut förrän absolut tidigast vid jul.

  3. Ja mitt svar blir inte så originellt; mer tid helt enkelt. Hade semester förra veckan och läste jättemycket, men så fort man är tillbaka i vardagsrutinerna försvinner den underbara lästiden och man kan inte riktigt ta dagen som den kommer.

Kommentera

