#fiktivnovember fråga 4

Så har det blivit dags att besvara sista frågan inne hos Fiktiviteter som lyder så här:

Berätta om något du ser fram emot bortom november!

Nu är vi snart ute på andra sidan hörrni! Snyggt jobbat av oss! Därför tänkte jag att vi ska blicka framåt och tala om längta. Själv ser jag mycket fram mot min teaterresa till London och Stratford i januari. Och lussekatter. Och våren… Ni? Så skriver Fiktiviteter på sin blogg.

Jag ser fram mot första advent och att det snart vänder och blir ljusare. Och en stressfri jul och inte minst julledigheten! Och den kommande sommarens resa till England. Och jag ser också fram mot att börja mitt andra bloggår, tänk vad tiden går fort när man har roligt. 🙂

2 thoughts on “#fiktivnovember fråga 4

Kommentera

