Tematrio: Önskeklappar

Det är snart jul vilket betyder påhälsning av tomten. I veckans tematrio inne hos Lyrans Noblesser ska man berätta om tre tillskott som känns nödvändiga i bokhyllan! 

1. Mina första önskan är inte någon bok utan ett par riktigt bra hörlurar så att jag kan lyssna på ljudböcker när jag promenerar, åker tåg och buss. Men frågan är om jag har tålamod nog att vänta på tomten, kanske blir det en tidig present till mig själv. 😉

2. Jag skulle vilja ha Faunen, Snöängel och Herrgården av Anna-Karin Palm. Gillade Målarens döttrar jättemycket och tomten får gärna ge mig hennes böcker.

3. Sist men inte minst så hoppas jag att tomten ger mig Tiggarflickan och Brinnande livet av Alice Munro.

6 thoughts on “Tematrio: Önskeklappar

  1. Som boklyssnarlurar rekommenderar jag Urban Ears! Jag har hörselfel i brus, så har jättesvårt för att höra när jag promenerar och sådär, men de läcker inte eller så. Plus finns i typ tusen fina färger! Jag har ett par olivgröna 🙂

Kommentera

