Jorden Runt IV, Oceanen – sammanfattning

I början av den här månaden reste vi österut till Australien och Nya Zealand i Lyrans Noblessers bokresa. Jag hade planerat att läsa tre böcker men inser att jag inte kommer att hinna läsa ut Australien berättar: Drömtidens framtid som består av 19 noveller. Jag har läst över hälften av novellerna (10) men vill inte trycka i mig resten utan avnjuta dem i lugn och ro. Så det får bli i efterhand. Hur som helst så har jag i alla fall läst två hela och mycket intressanta och läsvärda böcker denna månad: Ankomsten och Den nya Isabel.

Res Jorden Runt i böckernas värld!

Kommentera

