Nyckeln har hamnat på is

Just nu kommer läsningen tyvärr i andra och tredje hand. Det är trist men det nya jobbet gör att jag inte orkar/hinner läsa särskilt mycket. Det som funkar bäst är ljudböcker (vilken tur att ni finns!) och just nu lyssnar jag på Boltons Odödlig som är otäckt spännande. Men jag har inte gett upp Nyckeln, för det jag har läst hittills har jag gillat. Jag har beställt Vansinnesläkaren av Machado de Assis som jag har tänkt läsa i Jorden runt läsningen den här månaden. Om jag orkar/hinner.

Nyckeln (kartonnage)

5 thoughts on “Nyckeln har hamnat på is

  1. Kanske byter jag ut pappersboken mot ljudboken, men nu när jag har börjat läsa Nyckeln i pappersformat så känns det som att jag vill fortsätta med det…. Jag få se hur jag gör.

  2. Jag fick hem mitt exemplar igår. Men ståndaktigt ska jag läsa klart de påbörjade först. Och den är så himla stor den där boken att den avskräcker lite. Fördrar lättare pocket alla gånger.

    • Ja den är alldeles för tjock för sängläsning och inte särskilt lätt att ha med sig. Jag hade föredragit en tunnare bok men jag ska försöka läsa ut den så fort jag får lite mer tid och ork.

Kommentera

