Bokbloggsjerka 28 – 31 mars, boklig tatuering?

jerka11Fredag och i helgens jerka handlar det om tatueringar. Det har blivit allt populärare att pryda kroppen med citat från litteraturens värld och Annika undrar Är det något som du skulle tänka dig att göra? Vad skulle det i så fall bli, och inte minst, var på kroppen skulle du placera konstverket?

Jag har aldrig funderat över att skaffa en tatuering. Tror att jag skulle känna mig obekväm med en tatuering. Och tanken på att välja ett enda bokligt citat – jag har ju jättesvårt att välja. Och så tröttnar jag ganska lätt på saker och ting och att behöva ta bort det lockar inte. Det finns ju en-gångs men nej det känner jag inte heller för. Nej det är nog helt enkelt inte min grej.;)

 

21 thoughts on “Bokbloggsjerka 28 – 31 mars, boklig tatuering?

    • Helgens jerka har fått mig att fundera över det men jag har inte ändrat mig. Tycker vissa tatueringar kan vara snygga på andra, men det är fortfarande inte min grej. 🙂

    • Jamen det är väl kul och är man säker på sin sak så….Jag tycker att vissa tatueringar är snygga på andra, även om jag inte vill ha någon själv. 🙂

    • Jag har funderat över varför många väljer att tatuera in flera saker när de väl har börjat och det kan nog ligga något i det att det har med svårigheten att välja att göra….

Kommentera

