Tematrio: Kulturgrejer

Det var ett tag sen jag jag var med, men nu är det dags. I veckans tematrio inne hos Lyran handlar det om att berätta om tre kulturella aktiviteter (definiera själv) som ni gärna ägnar er åt!

1. Böcker. Det är helt enkelt mitt största intresse. Jag skulle kunna klara mig utan väldigt mycket, men ett liv utan böcker, no way.

2. Teater. Jag gillar att gå på musikaler och teater av olika slag. Nästa vecka ska jag se Gertrud av Hjalmar Söderberg på Dramaten.

3. Film. Jag går inte så ofta på bio som jag skulle vilja numera, men det blir ändå en hel del film.

 

 

 

4 thoughts on “Tematrio: Kulturgrejer

Kommentera

