Bokbloggsjerka 25 – 28 April, Book Hangover

Ijerka11 helgens roliga jerka undrar Annika: Känner du igen dig i någon eller några av de påståenden som du kan läsa om på21 signs you´re suffering from a book hangover”? Vilket eller vilka i så fall? Några punkter blev det.;)

5. You´ve ordered everything else the author has ever written.

Japp,  det har hänt flera gånger, så är det med favoriter, då vill jag läst allt och lite till.

6. And furiously researched any possibility of a sequel.

Javisst, det har hänt mer än en gång. Rennie Airth är ett exempel på en författare som jag kollat upp.

17. You´ve tried to make yourself move on by starting a new book, but it just isn´t the same.

Ja det har hänt/händer ibland med böcker som jag supergillat. Men jag är inte så förtjust i läs pauser och brukar oftast kasta mig över nästa bok fortare än kvickt och så har jag nästan alltid minst två böcker på gång.

20. Because whether you realize it or not, there´s always room in your heart for another great book.

Yes, det stämmer till hundra procent och lite till. Jag har väldigt många favoritförfattare och dom blir bara fler och fler. Det finns ju så mycket böcker/författare att upptäcka.;)

 

 

 

 

 

18 thoughts on “Bokbloggsjerka 25 – 28 April, Book Hangover

  1. Känns som att det är vanligt att läsa ALLT av en författare, om man har gillat en bok av denne! En författare som jag känner så med är Jules Verne, men inget jag ännu har slutfört ^^

Kommentera

