Några bilder ur Expeditionen: min kärlekshistoria

Jag har läst ut Expeditionen: min kärlekshistoria av Bea Uusma och det är en fantastisk bok. Tänker skriva lite mer om boken så småningom. Just nu kan jag inte låta bli att visa några läckra bilder ur boken. Jag är bara en glad amatör och inte så jättebra på att ta bilder, i alla fall inte ännu, men träning brukar ge färdigheter sägs det ju.;) Ja vi får se hur det är och blir med den saken. Det här är i alla fall några av alla bilder som finns i den illustrerade upplagan och förhoppningsvis framgår det lite grann vilken otrolig bok det är.

expeditionen_naturbild2 (2)expeditionen_naturbild3expeditionen_naturbild1

8 thoughts on “Några bilder ur Expeditionen: min kärlekshistoria

  1. Håller med, helt fantastisk bok. Lånade först den billigare varianten, alltså den utan de maffiga bilderna. Men sen låg jag på låset när bokrean öppnade för att försäkra mig om ett ex av den stora, fina boken med alla hisnande fotografier. Det ångrar jag inte. ALLA jag pratat med fascineras av den här boken. En värdig Augustvinnare.

    • Javisst är det en värdig Augustvinnare! Jag köper sällan böcker numera men det här är en bok som jag vill äga och jag ångrar lite att jag inte köpte den på bokrean.. Men det får bli ett köp så småningom.

  2. Attans också! Men det är ju inte alls omöjligt att den dyker upp till jul med reapris, eller på nästa års bokrea. Sånt har man ju varit med om förut – eftersom man har varit med ett tag 😉 Du kan ju också kolla Bokbörsen eller Tradera. Kanske den redan nu finns till fyndpris där.

Kommentera

