Bokbloggsjerka 23 – 26 maj, besviken på slut?

jerka11Det är härligt med ledig fredag. Shopping och annat på förmiddagen och nu är det dags för jerkan inne hos Annika där det handlar om slut:

Har du läst en bok som slutade på ett sådant sätt att du blev rejält besviken? 

Det har förmodligen hänt men jag kan inte komma på någon bok i skrivande stund. Annika nämner Gone Girl som jag har läst och jag har för mig att jag blev ganska överraskad av slutet. Jag minns också att jag hade lite svårt för Mörka platser och att jag tyckte bättre om Gone Girl.

Det blev ett väldigt kort svar denna gång. Kanske jag kommer på någon bok i efterhand men just nu är det lite för varmt. Om inte annat så får jag nog lite mer kött på benen när jag jerkar runt.;)

22 thoughts on “Bokbloggsjerka 23 – 26 maj, besviken på slut?

    • Värmen kan verkligen göra sitt till. Jag har fortfarande inte kommit på någon bok vars slut har gjort mig besviken. Få se om det dyker upp någon gång…. 😉

Kommentera

