En smakebit på søndag: Innan jag somnar

Så är det söndag igen, härligt väder och även morsdag och jag ska snart iväg och fira min kära mamma. Men först tänkte jag dela med mig av en smakbit. Vill du vara med eller ta del av alla trevliga smakprov? Titta då in hos Mari och bokbloggen Flukten fra virkeligheten.

Jag läser fortfarande förra söndagens smakbit Tiga är guld som är väldigt bra! Dagens smakbit blir således även ett smakprov för mig. Jag har hört mycket gott om Innan jag somnar av S.J. Watson som jag velat läsa ända sen den kom ut. Boken finns med på min Boktolva.  Så här skriver Adlibris om boken: ”Minnen gör oss till dem vi är. Så vad skulle hända om du förlorade dem varje gång du somnade? Ditt namn, din identitet, ditt förflutna, till och med de människor du älskar, tänk om allt försvinner under natten.” Låter otäckt tycker jag och jag ser fram mot att läsa den. Frågan är väl bara om jag vågar läsa den innan jag somnar….;)

bild 1 (2)

Smakbiten är från s. 11. (klicka på texten så blir den lite större) innan jag somnar

 

Önskar er alla en fin söndag!

22 thoughts on “En smakebit på søndag: Innan jag somnar

  1. Denne boken er helt fantastisk! Jeg leste den i et stykke, den var alt for spennende til å legge fra seg 🙂 Ønsker deg en riktig fin søndag!

    • Jag funderade också på om jag skulle lyssna på den men den fanns inte på jobbet så det blev boken…Den verkar annorlunda. Ska bli intressant att läsa den…. 😉

Kommentera

