Semester och böcker!

Jag har bullat upp med blandade böcker att välja mellan beroende på humör och lust och hoppas att det blir lite tid över till läsning nu när jag har tre veckors semester framför mig. 🙂

svarta-ladanDet var ett tag sen jag läste något av Michael Connelly. Kan pricka av en till författare i Författarfemman när denna blivit läst. marinaJag vet! Hade ju lovat mig själv att försöka hålla mig ett litet tag innan jag läste mer av Carlos Ruiz Safón, men som tur är så får jag ju ändra mig. 😉 Och denna ingår inte i serien om De bortglömda böckernas gravkammare så jag håller mitt löfte…på sätt och vis.;)

snoangelAnna-Karin Palm har seglat upp som en av mina favoritförfattare och jag vill läsa allt hon har skrivit. Efter att jag fick veta lite mer om Snöängel av Tant Augustas tekopp slog jag till och reserverade den på jobbet. Så nu står den i hyllan och väntar på att bli läst.

ond-skord

Supergillat böckerna om Lacey Flint och tänkte läsa Boltons andra böcker. Frågan är om man (jag) ska läsa Rov först. Vad säger ni som har läst? jag-heter-inte-miriam

Majgull Axelssons bok har jag velat läsa ända sen den gavs ut.  9789137142142_200_offer-utan-ansikteÄntligen har jag fått ljudboken i min hand. Kommer att bli läst snart!

the-daylight-gateTips av Tant Augusta som jag är väldigt nyfiken på.

6 thoughts on “Semester och böcker!

Kommentera

