Tre på Tre 2014

Snart är det dags för Tre på Tre inne hos Pocketlover. Det går till så att man läser tre böcker på tre månader; september, oktober och november och temat är valfritt (t.ex. en trilogi, tre böcker i samma genre, de tre första i en serie). Förra året läste jag tre kvinnliga författare som jag inte hade läst tidigare vilka kan du läsa om här. I år tänker jag läsa 3 böcker av Marie Hermanson:

Värddjuret 

Ett oskrivet blad 

Skymningslandet som utkommer nu i augusti.

Utmaningen drar igång den 1 september. Du hänger väl på?!

6 thoughts on “Tre på Tre 2014

    • Kom på att jag inte läst alla hennes böcker och tänkte att det kunde passa att läsa ett par av de böcker som jag inte hunnit med. Den sista, Skymningslandet, är ny och kommer nu i augusti så den är jag lite extra nyfiken på. 🙂

Kommentera

