Bokbloggsjerkan is back! – Spännande sommarläsning

jerka11Fredag och härligt att Annikas bokbloggsjerka är igång igen!  Och så är det utlottning av väldigt fina bokaskar!

Vad har du läst för spännande böcker i sommar?

Frågan kom lägligt då den fick mig att se över sommarens läsning lite extra. Den har bestått av blandad läsning och när det gäller spänningsromanerna så sticker Medan mörkret faller av Anna Lihammer och Innan jag somnar av S.J. Watson ut. Andra höjdpunkter i sommar: Marina av Carlos Ruiz Zafón, Daylight Gate av Jeanette Winterson och Kvinnan på övervåningen av Claire Messud (recensioner kommer så småningom).

Annika lottar ut tre bokaskar i samarbete med Nillas Handelsbod och om jag skulle ha turen att vinna så önskar jag mig den som heter Fjäril

34 thoughts on “Bokbloggsjerkan is back! – Spännande sommarläsning

Kommentera

