Dag 23 – En bok som du har velat läsa en längre tid

Åh det finns många men jag skippar alla borde-läsa och lite-halvsugen-på-att-läsa och liknande varianter och så tänjer jag på en ”längre tid” och uppgiften. En bok som jag längtar efter att läsa är En mörk och förvriden flod, Boltons fjärde om Lacey Flint, som kommer på svenska snart. Ända sen jag läste den första boken Nu ser du mig har jag känt att jag vill läsa många böcker om Lacey Flint. Det är bara att erkänna att jag är fast, beroende, och vill bara ha mer, mer, mer!

4 thoughts on “Dag 23 – En bok som du har velat läsa en längre tid

Kommentera

