Dag 24 – En bok som du önskar att fler hade läst

Det går förmodligen att tolka den här uppgiften på flera olika sätt men jag fastnade lite i en. Att plocka ut en bok som jag önskar att ”fler”  hade läst innebär ju i någon mening att jag har koll på hur många som har läst den. Jag är ganska säker på att det är många som har läst de böcker som jag läser, men jag har ingen vidare koll på hur många. Visst skulle jag kunna tänja lite på uppgiften och tipsa om böcker men att bara nämna en bok är ju inte min bästa gren så jag får bli svaret skyldig.

4 thoughts on “Dag 24 – En bok som du önskar att fler hade läst

Kommentera

