Men Jonas Karlsson, hur kunde jag missa det…

I tisdags kväll var jag på Dramaten och såg Jonas Karlsson i Rickard III och jag fattar inte hur jag kunde missa att fota när jag fick chansen. Eller jo det gör jag. Jag blev nog lite startstruck. Jonas Karlsson i rollen som Rickard III var en makalös upplevelse. Han hade hela publiken i sin hand från första början och släppte aldrig taget. Ja det var så bra, otäckt, fascinerande, obehagligt och lysande att jag skulle vilja se om. I går kväll gick jag förbi Dramaten och kunde inte låta bli att ta ett foto, visserligen bara av affischen, men jag måste ju ha något att trösta mig med.;)

bild 1-1

6 thoughts on “Men Jonas Karlsson, hur kunde jag missa det…

    • Ja visst var han! Kul med en selfie även om det ”bara” blev på affischen. 🙂 Tyckte också att det kändes svårt att fota under föreställningen men jag ångrar att jag inte fotade när den var slut, satt långt fram och det kunde ha funkat då, men jag var så förtrollad av Jonas och föreställningen. 😉

Kommentera

