Bokbloggsjerka 7 – 10 november, önskningar

Det börjar lacka mot jul. Hur ser din önskelista ut just nu? så skriver Annika i helgens jerka.

jerka11

Tänk om man kunde få önska sig mer lästid och det brukar ju sägas att önska kan man ju alltid. Sen är det en helt annan femma om den blir uppfylld. Så om du läser det här kära Tomten så är det en av de saker som jag önskar mig.:) När det gäller hårda paket så skulle jag inte säga nej tack till den illustrerade utgåvan av Expeditionen av Bea Uusma som jag läst, älskar och gärna vill ha i min hylla.

expeditionen-min-karlekshistoria-illustrerad-utgava

 

28 thoughts on “Bokbloggsjerka 7 – 10 november, önskningar

  1. Jag har precis samma önskemål – tid att läsa! Tyvärr misstänker jag att det snarare kommer att bli ”tid att städa” för här har bara hänt det absolut nödvändigaste de senaste månaderna på den fronten… (Men jag har nog läst, det har jag!)

    • Jag har också läst men det har varit och är mycket på jobbet och att fixa hemma och sen när jag får lite tid över är jag för trött så det blir inte någon ihållande läsning. Vi får hålla tummarna för att våra önskemål om mer lästid går i uppfyllelse! 😉

Kommentera

