Bokbloggsjerka 19 – 22 december, läsning i jul

Snart är det jul och lite välbehövlig vila. Hur ser julen ut? Vad ska ni läsa? Ja det undrar Annika i årets sista bokbloggsjerka.

Även om jag inte riktigt har förstått att det snart är jul så ska det bli härligt med lite ledighet (jobbar tre dagar nästa vecka sen är jag ledig en och en halv vecka!) Efter en hektisk höst så ser jag fram mot att koppla av, umgås med nära och kära, kolla på film/serier och förhoppningsvis läsa en del bra böcker. När det gäller läsningen så har jag laddat upp med lite olika slags böcker att välja mellan beroende på humör och lust och jag är ganska säker på att jag kommer att läsa någon av dessa.

attfödaettbarn_annat format

9789164204363_200_sonen

9789100139438_200_doktor-somn

9789175539287_200_flickorna-i-speceriaffaren

 

Jag passar på att önska er alla GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! 🙂

35 thoughts on “Bokbloggsjerka 19 – 22 december, läsning i jul

    • Det låter ju väldigt lovande och precis en sån bok som jag vill läsa i jul. Ser verkligen fram mot att läsa Kristina Sandberg och även Sonen… Hoppas att det klickar så småningom mellan dig och Nesbö, kanske med Sonen…. 😉

  1. Dr Sleep läste jag förra julen. Det var ett kärt återseende med en författare jag efter en intensiv ungdomsperiod tappat kontakten med. Sonen vill även jag läsa (när/om lässuget återinfinner sig). Sandberg har jag, av okänd anledning, fått för mig att jag inte tycker om. Väntar på ditt utlåtande innan jag lånar. Kram

    • Låter lovande med Doktor Sömn. Kände lite som du när jag i våras återvände till Stephen King och läste 22/11 1963. Jag var inte så sugen på att läsa Sandberg för ett tag sen, men nu är jag riktigt nyfiken på den. Hoppas bara att mina förväntningar inte är för höga (har ju hört så mycket gott om den). Lässuget kommer nog att återinfinner sig. Ibland behöver man pausa och göra annat. Kram.

  2. Härlig blandning av böcker! Stephen King är med i min läslista med fast med boken Väckelsen, dock så har jag även Dr Sömn på min vill läsa lista =) Lugn och ro låter som en bra plan inför julen =)

Kommentera

