Böcker på engelska, utmaning 2015

Jag fortsätter även i år med att utmana mig själv till att läsa eller lyssna på minst 5 böcker på engelska. Vilka det blir är en ganska öppen historia, men en trolig kandidat är The Mapping of Love and Death av Jacqueline Winspear som står och väntar i hyllan. Och kanske jag äntligen börjar lyssna på Harry Potter serien, inlästa av Stephen Fry. En ambition som jag haft ganska länge, men det kommer hela tiden andra böcker och tränger sig före. Det här är min tredje utmaning så här långt i år och det blir minst en till som jag håller på och klurar på.

the-mapping-of-love-and-death

Kommentera

