En smakebit på søndag: Låt vargarna komma

Veckorna rullar på och det är söndag igen. Och inne hos Mari och Flukten fra virkeligheten är det som vanligt smakbitar. Idag bjuder jag på en smakbit ur Låt vargarna komma av Carol Rifka Brunt som jag hört mycket gott om. Det är den bok som jag ska börja på härnäst så det blir från de första raderna i boken.

lat-vargarna-komma

Min syster Greta och jag satt modell för vår farbror Finn den eftermiddagen. Han målade ett porträtt av oss eftersom han visste att han var döende.

Ha en fin söndag!

38 thoughts on “En smakebit på søndag: Låt vargarna komma

    • Härligt att höra att du älskade den och ja efter att ha läst den så håller jag med om att det är en bok som stannar kvar efter läsningen! 🙂 lite sent svar men upptäckte att jag missat att svara…..;)

  1. Nydelig cover, og fin smakebit. Smakebiten er kort, men likevel synes jeg det ligger så mye i den, og jeg fikk lyst til å lese boken.

    • Kul att du gillar omslaget och smakbiten och att du får lust att läsa den, rekommenderas. 🙂 Lite sent svar men upptäckte att jag missat att svara…;)

Kommentera

