Bokbloggsjerka 17 – 20 april, nördigt, udda eller pinsamt?

jerka11Äntligen fredag och bokbloggsjerkans fråga kommer från SannaHar du någon riktigt nördig, udda eller till och med pinsam bok i hyllan (enligt dina egna kriterier, min anm.)?

Nej det kan jag inte säga att jag har. Jag trivs bra med mina böcker och tycker att det är kul med olika böcker/genrer. Synd bara att inte alla får plats i mina hyllor. Bland annat så har jag en liten samling ”tantsnusk” Lace, Hollywoodfruar, Lady Boss, Sinners med flera som är nedpackade för att jag inte har plats för dem.

Sen har jag den söta lilla boken nedan. Varför böcker om grisar kanske någon undrar. Jo för att jag under en period var inne på att ha en minigris och jag fick böcker av familjen, vänner och köpte också en del själv.;)

lekfulla-smagrisar_kartonnage   Trevlig helg!

20 thoughts on “Bokbloggsjerka 17 – 20 april, nördigt, udda eller pinsamt?

    • Haha ja det var nog en del som höjde på ögonbrynen när jag var inne på att skaffa en 😉 sen har det funnits en hel del andra djur som jag velat ha men minigrisperioden var speciell 😉

Kommentera

