Top Ten Tuesday

Det är tisdag och inne hos The Broke and the Bookish är temat Freebie och efter lite funderande så har jag valt att lista tio böcker/ljudböcker som jag vill läsa/lyssna på inom en snar framtid.  Utan inbördes ordning.

1. Snigelsommar av Lars Lerin. Ljudboken ligger i lyssnarhögen och väntar.

2. Odinsbarn av Siri Pettersen. Bokvinst som legat ett tag och väntat på att bli läst. Vill läsa men dragit mig lite för tjockleken.

3. Himmel och helvete av Jón Kalman Stefánsson. Lånebok som ligger i läshögen.

4. Singöspionen av Anders Gustafson & Johan Kant. Ljudboken ligger i lyssnarhögen.

5. Simtag av Jessika Berglund. Hyllvärmare

6. Slutet på kedjan av Fredrik T. Olsson. Ljudboken. Länge velat lyssna på denna och hoppas få till det snart.

7. Nattfilm av Marisha Pessl

8. Det brinnande rummet av Michael Connelly. Ljudboken

9. Nu vill jag sjunga dig milda sånger av Linda Olsson. Hyllvärmare

10. Hyresgästerna av Sarah Waters. Ljudboken

9 thoughts on “Top Ten Tuesday

  1. Läste först Marisha Pessl och hoppades på ny bok. Men hittar inget om Flimmer. Varken hos Pessi eller Pessl. Så nu blir jag ju extra nyfiken på vad det är för bok :).

Kommentera

