En smakebit på søndag: Nattfilm

nattfilm

Söndag och semester, inte dumt även om vädret inte har visat sig från sin bästa sida ännu. Som vanligt är det En smakebit på søndag inne hos Mari och bloggen Flukten fra virkeligheten. Min smakbit kommer från Nattfilm av Marisha Pessl som jag började läsa igår. Det är en lite annorlunda spänningsroman med inlagt material som tidningsartiklar, broschyrer, webbsajter och jag förmodar att det finns en del annat som jag har kvar att upptäcka. Det finns också en app till som jag inte har använt så mycket ännu, blir kanske mer längre fram? Mer information om boken finns här. Jag har läst ca 150 sidor men jag har valt att bjuda på en smakbit från s.13.Nattfilm smakbit5

36 thoughts on “En smakebit på søndag: Nattfilm

    • Den är annorlunda, spännande och intressant! Känner igen det där med maffiga böcker, har också några i läshögen, få se om de hinns med under sommaren. Vi får fålla tummarna för att den blir lång! 🙂

    • Kul att kunna påminna. 🙂 Nattfilm är väldigt spännande och intressant, kul också med lite annorlunda läsning. Fördjupade studier i katastroffysik har jag inte läst men har tänkt att jag ska göra det och nu blir jag ännu mer sugen på att göra det. 😉

    • Det här är den första boken som jag läser av Marish Pessl. Hoppas att du gillar den om du läser den, jag tycker att den är väldigt spännande och intressant. 🙂

    • Ja det är den verkligen och en riktig bladvändare! 🙂 Och appen är ju lite kul även om jag inte har använt den så mycket ännu, men det kommer väl. Den hade jag nog missat om inte du tipsat om den och det var ju också tack vare ditt tips som jag fick ögonen på boken.

    • Ja den är nog lite småläskig att läsa och på kvällen…. ;). Roligt att kunna dela en smakebit med er och stort tack för att du håller i trådarna och ser till så att vi kan vara med! 🙂 Ha en fin vecka Mari!

Kommentera

