#semester – Sommarlov med Kulturkollo

sommarlovmedkulturkolloIdag har det varit en ganska solig dag, hyfsat varmt och det har känts lite mer som sommar och det känns bra med tanke på att jag precis har börjat på min semester vilket också är dagens ord på Kulturkollos lista. Det är min första semester av två. I år gjorde jag så att jag delade upp den i två delar. Så här i början av semestern försöker jag landa i den där känslan att jag är ledig och det är semester. Planer? En resa till England men först några dagar på hemmaplan och det känns riktigt skönt.

4 thoughts on “#semester – Sommarlov med Kulturkollo

Kommentera

