Bokfunderingar inför resan

Vilka böcker ska med? Ja det funderar jag en del över just nu. För jag kan inte åka på semester utan att ta med mig ett gäng böcker. Det spelar ingen roll att det kommer att bli en del bokinköp under resans gång. Jag kan inte åka utan böcker. En bok som definitivt kommer att bli nedpackad är Nattfilm som jag har en bit kvar i. Och Mörkrets hjärta och Slutet på kedjan som jag inte har lyssnat riktigt klart på. Och jag tar nog också med Britt-Marie var här och Snigelsommar. Precis som om det enda jag ska göra är att läsa och lyssna….;)nattfilm

2 thoughts on “Bokfunderingar inför resan

  1. Klurigt det där. Jag är rätt säker på några av de som ska få följa med, men större delen är osäker. Åker ju dock inte än på ett tag så jag kan fundera lite till.

    • Ja det är ju det och det är lite svårt att välja, jag är ju lite av en lustläsare och av någon anledning tror jag alltid att jag ska hinna läsa mycket mer när jag reser. 😉

Kommentera

