Top Ten Tuesday: Hypade böcker som jag inte har läst

d3111-toptentuesday2

Tisdag och veckans tema inne hos The Broke and the Bookish är Top Ten Hyped Books I’ve Never Read.

1. Game of Thrones av George R R Martin

2. Förr eller senare exploderar jag av John Green

3. Wolf Hall av Hilary Mantel

4. Sagan om ringen böckerna av J.R.R. Tolkien

5. Kråkflickan av Jerker Eriksson och Håkan Axlander Sundquist

6. Narnia-serien av C.J. Lewis

7. Twilight-serien av Stephanie Meyer

8. Divergent av Veronica Roth

9. Hungerspelen av Suzanne Collins

10. En dag av David Nicholls

11 thoughts on “Top Ten Tuesday: Hypade böcker som jag inte har läst

    • Jag har varit lite sugen på Wolf Hall men lusten växlar lite fram och tillbaka. Detsamma gäller flera av böckerna på listan sen finns det några som jag inte tror att jag kommer att läsa. Men jag är ju lite av en lust- och humörmänniska när det gäller läsning så vet jag nästan inte själv vad som kommer att hända…. 😉 Sen är det ju det där lyxproblemet med att det hela tiden kommer nya böcker som jag vill läsa och ja en del hinns bara inte med.

    • Wolf Hall och Kråkflickan har jag varit inne på att läsa, flera gånger, men lusten att läsa dem växlar så få se vad som händer framöver… 😉

    • Twilight är jag inte heller så jätte intresserad av att läsa men lite nyfiken är jag….Wolf Hall är jag mer sugen på men lusten att läsa den växlar så få se hur det blir med läsningen 😉

  1. Divergent och Förr eller senare exploderar jag är de enda böcker på din lista som jag läst 🙂 I stort sett alla av de andra böckerna är jag sugen på att läsa 🙂

    • Divergent har jag funderat på att se filmatiseringen av och spara lästid men det har inte blivit av ännu och lite nyfiken är jag på boken. 🙂 Förr eller senare exploderar jag har jag varit sugen på att läsa men det växlar lite hit och dit så få se hur det blir med den 🙂

Kommentera

