Semester och böcker

Japp då är det dags för semester, igen, och det känns superskönt! Det blir först en tripp till Finland och det känns lite kul eftersom jag inte varit dit på flera år (är ju faktiskt född där). Den sista tiden har det varit väldigt tomt här på bloggen och det beror på att jag inte haft/har någon riktig blogginspiration. Kanske kan semestern råda bot på det.

Några böcker måste jag förstås ha med på resan och jag tänkte ta med mig det här gänget med förhoppning om att det blir en del läsning.

istvillingarHört mycket om denna och är riktigt nyfiken på den.

blod-pa-snoNesbö brukar sällan vara fel och den här tänkte jag lyssna på. god-jul-en-berattelseDet är ju inte precis jul, men den här har jag velat lyssna på länge. Jonas Karlsson som författare och inläsare – känns som att det kan komma att bli bra. Den gränslöse jussi adler olsenOch så den här som jag bara har en liten bit kvar av så den ska jag lyssna klart på först.

9 thoughts on “Semester och böcker

  1. Vad härligt med semester nu. Hade gärna haft lite ledigt igen om något tag, men inte så enkelt med det jobb jag har. Jag hade också planerat lite semesterläsning som fick gott om plats. Trevlig läsning och semester!

Kommentera

