Sommarläsningen – sammanfattning

Idag är det första september och det är dags att göra en liten sammanfattning över sommarläsningen som jag räknar från juni till augusti. Av någon anledning tror jag alltid att jag ska hinna läsa allt och inget varje sommar/semester men det har inte riktigt blivit så. Det har varit så mycket annat som lockat. 😉 Men jag är nöjd med min sommarläsning för jag har läst (och lyssnat på) en del tjocka böcker och det har varit många bra läsupplevelser.

Det känns väldigt bra att jag har läst flera (faktiskt nästan alla) böcker från min sommarläslista och så lite annat som jag känt för. Jag har inte bloggat så mycket om de böcker jag läst och lyssnat på men jag har tänkt att det ska bli några till inlägg om sommarläsningen framöver.

Kommentera

