Top Ten Tuesday: Höstens TBR

982b8-toptentuesday

Tisdag och jag hakar på TTT. Dagens tema inne hos The Broke and the Bookish är Top Ten Books On My Fall TBR. Det blir ett urval av böcker som jag vill läsa under hösten (den första har jag påbörjat)

1. Lewispjäserna av Peter May

2. Livet enligt Hildy Good av Ann Leary

3. I det yttersta av Viktoria Myrén

4. Allt jag inte minns av Jonas Hassen Khemiri

5. Den som glömmer av Arnaldur Indridason

6. Skuggan av ett år av Hannah Richell

7. Det som inte dödar oss av David Lagercrantz

8. Färjan av Mats Strandberg

9. Buddenbrooks av Thomas Mann

10. Jag är en tjuv av Jonas Karlsson

6 thoughts on “Top Ten Tuesday: Höstens TBR

Kommentera

