Läsvärt – Dag 8 #bokhorajulutmaning

Oj, det finns så många och många bra har jag läst i år, även om jag inte trodde det i början av året då jag nyligen läst Stoner av John Williams som jag fullkomligt älskade. Det kändes länge som att jag hade läst det bästa av det bästa och att ingen bok riktigt nådde upp och berörde mig på samma sätt. Men jag har läst flera bra böcker i år och en av de bästa är Allt jag inte minns av Jonas Hassen Khemiri. En smakbit från den finns här.

 

allt-jag-inte-minns  Dag 8 Bokhoras utmaning

Kommentera

