Paketet från min hemliga bokvän

image

Det fina bokpaketet från min hemliga bokvän innehöll två böcker som jag är väldigt nyfiken på och ser fram mot att läsa: Det här är hjärtat av Bodil Malmsten och Vi var skapta för lycka av Veronique Olmi. Härlig extra mörk choklad, en med lavendel, mums! Och  kokoschips – kul med nytt! Och en jättesöt reflexuggla. Ett jättefint och genomtänkt överraskningspaket som jag är väldigt glad över. Stort tack till min hemliga bokvän! Jag har mina funderingar gällande vem du är, men jag är inte säker…. Ge dig gärna till känna genom att lämna en kommentar!

5 thoughts on “Paketet från min hemliga bokvän

Kommentera

