Tematrio: Inför kommande år

f3c4f-tematrio

Årets sista tematrion inne hos Lyrans Noblesser handlar om att berätta om tre böcker du vill läsa nästa år eller om tre andra ”löften” eller föresatser!  Det blir en trio lastad med förhoppningar/föresatser så här innan 2016 tar vid:

1.Jag håller tummarna och hoppas att Lyran kör igång Jorden runt utmaningen, för den vill jag vara med på!

2.Jag har tänkt köra en del utmaningar som Boktolvan (snickrar på den) och så Böcker på engelska – en utmaning som jag kört ett par tre år som fått igång mitt läsande på engelska igen.

3. Jag ska försöka delta lite oftare i roliga aktiviteter som Tematrio, Top Ten Tuesday och Barnboksbloggens variant av bokbloggsjerkan som jag inte deltagit i ännu.

 

 

 

 

4 thoughts on “Tematrio: Inför kommande år

  1. Låter bra, jag tänker själv i samma banor. Jag läste faktiskt ovanligt många böcker på svenska i år och det var njutbart. Men nu ligger det en del engelska och väntar på mig igen :).
    Gott Nytt År! Kram

    • Kul, när det blir sådär. Inte dumt att du har engelska böcker som ligger och väntar efter att ha läst många på svenska, roligt att växla. 🙂 God fortsättning! Kram

Kommentera

