#löfte – Vinter med Kulturkollo

Andra dagen på nya året och Kulturkollo har startat en inläggsserie där varje dag har fått sitt ord, sin hashtagg. Jag tycker att det är väldigt kul med  inläggsserier av det här slaget och hakar på.

vintermedkulturkollo_januariord2016

Jag brukar inte ge nyårslöften men det finns saker som jag vill försöka genomföra under året och jag har skrivit om en del litterära föresatser. När det gäller att testa nya saker så är jag lite sugen på att se om yoga är något för mig. Kanske blir det av att testa det under 2016.

Kommentera

