En smakebit søndag: Den som glömmer

Söndag och jag ska iväg på shopping, teater och så ska vi käka på någon restaurang, vi får se vilken det blir. Men först delar jag med mig av en smakbit ur boken som jag läser: Den som drömmer av Arnaldur Indridason som är den tolfte i serien om Erlendur. Den fortsätter lite på Nätter i Reykjavik i den meningen att även här möter läsaren Erlendur som ung. Smakbiten kommer från sidan 14.

den-som-glommer

den som glömmer indridason textbild

Fler smakbitar finns inne hos Mari och bloggen Flukten fra virkeligheten.

ad5ff-6473057481_ce462009e6_o

Trevlig söndag! 🙂

30 thoughts on “En smakebit søndag: Den som glömmer

    • Åh det låter jättehärligt, är helt perfekt att läsa lite av Indridason då. Jag blir alltid sugen på att åka till Island när jag läser hans böcker och en dag ska jag dit… 😉

  1. Har reserverat denna på biblioteket för ett bra tag sedan nu (alltid lång kötid för hans böcker). Ser fram emot att läsa. Tack för smakbit/försmak o ha en fortsatt trevlig söndag! 🙂

Kommentera

