En smakebit på søndag: De vackraste

ensmakebitpåsöndag

Söndag igen och som vanligt kan en dela med sig av en smakbit ur boken som läses inne hos Mari och bloggen Flukten fra virkeligheten.

Den här helgen har jag varit långledig i tre dagar, har mest regnat och jag har kollat på flera avsnitt av Suits, fjärde säsongen på Netflix, och så har det blivit en hel del läsande. Dels håller jag på med ljudboken Dandy av Jan Guillou och igår började jag på den bok som smakbiten kommer från: De vackraste av Karin Slaughter som jag läser i Spänningsutmaningen den här månaden. de vackrastebild

Fick inte till det helt och fullt med skärpan i smakbitsbilden, men hoppas att det går att läsa.

 

de vackraste 3

 

34 thoughts on “En smakebit på søndag: De vackraste

  1. Jeg ser at flere anbefaler Karin Slaughter, så det er et navn jeg har satt på leselisten min. Det er nesten farlig å begynne på en ny sesong på Netflix. Det går dramatisk ut over lesetiden 🙂 Ha en riktig fin søndag!

    • Jag har läst ett par böcker v Slaughter och gillade och tänkt läsa fler länge, ska bli intressant att se hur denna utvecklas. Ja jag brukar bli hooked när jag börjar kolla på en serie på Netflix och det blir lätt mindre läsning….. 😉

Kommentera

