En smakebit på søndag: Butcher´s Crossing

ensmakebitpåsöndag

Så är det söndag igen och dagens smakbit kommer från Butcher´s Crossing av John Williams som också har skrivit Stoner. Butcher´s Crossing är annorlunda. Vilda västern. 1870-talet. När jag läste baksidan blev jag lite fundersam över om den skulle vara något för mig, men jag gillar den så här långt. Smakbiten kommer från s. 32. Will Andrews har hoppat av sina studier och hamnat i samhället Butcher´s Crossing.

 

butchers crossing smakbit5

 

 

butchers crossing

Fler smakbitar finns hos Mari och bloggen Flukten fra virkeligheten.

37 thoughts on “En smakebit på søndag: Butcher´s Crossing

    • Den är inte alls dum, och lite annorlunda mot de vilda västern som jag läste när jag var yngre. Gillar den och det ska bli intressant att se hur den fortsätter 🙂

    • Åh Stoner måste du läsa, lyckost som har den kvar att läsa! Helt fantastisk bok! Läste en del vilda västern när jag var yngre men den här är annorlunda. 🙂

    • Intressant att det är så olika, jag älskade Stoner 🙂 Vilda västern kändes inte så jättelockande egentligen, men det är ingen vanlig sådan och jag gillar den 😉

  1. Denne har jeg også tenkt jeg skal lese når jeg får anledning. Jeg elsket Stoner 🙂 Takk for smakebiten!

Kommentera

