Månadens bästa bok (februari 2016)

Månadens bästa bok -Mias utmaning

Hej vad tiden går. Mitten av mars och jag kom på att jag inte har utsett förra månadens bästa bok. Men bättre sent än aldrig som det brukar heta. Jag läste många bra böcker under februari men ingen som jag gav högsta betyg. Efter lite funderande utnämner jag En bön för de stulna till februaris bästa bok. Länken går till recensionen.

en bön för de stulna

Jag betygsatte inte En bön för de stulna när jag skrev om den, men om jag gjort det hade den nog fått betyget -4.

Kommentera

