Tv-serier och hangovers…..

 

SUITS -- Season: 2 -- Pictured: (l-r) Rick Hoffman as Louis Litt, Gina Torres as Jessica Pearson, Gabriel Macht as Harvey Specter, Patrick J. Adams as Mike Ross, Meghan Markle as Rachel Zane, Sarah Rafferty as Donna -- Photo by: Robert Ascroft/USA Network

På tal om det här med böcker och baksmällor så är jag också lite av en tv-serie nörd och en av mina favoriter är Suits. Den är snygg, bra, spännande. Efter att ha kollat på fjärde säsongen på Netflix så fick jag en lite av en hangover och ville kasta mig över nästa säsong. Men den går inte på Netflix ännu så nu försöker jag bota min Suits hangover med andra serier. Jag har ju ingen direkt brist på serier som jag följer: Arrow, Murdoch Mysteries, Scandal, Person of Interest och How to get away with murder för att nämna några. Förhoppningsvis kan de råda bot på min hangover.;)

Hur ser det ut på tv-serie fronten för er andra, favoritserier, tv-serie hangovers?

2 thoughts on “Tv-serier och hangovers…..

  1. Suits har jag faktiskt inte sett än, men jag har boxen med första och andra säsongen. Tyvärr vill sambon bara titta på Castle. Och Game of thrones. Jag är i och för sig inte så nödbedd 🙂

    Det finns ju nästan lika många bra TV-serier som det finns böcker, men två som jag verkligen tyckt om är Stalker och Wayward Pines. Tyvärr finns bara en säsong av dem, i alla fall än så länge. Breaking bad är också en sådan där serie som jag inte kunde sluta titta på 🙂

    • Härligt att du har första och andra säsongen av Suits då har du en bra serie att se fram mot! 🙂 Castle har jag bara sett lite av och inte något helt avsnitt, men är sugen på att kolla på serien. Game of thrones ja, hur kunde jag glömma den, den är beroendeframkallande, ser fram mot nya säsongen som kommer snart!

      Stalker gillade jag också – jättesynd att det bara finns en säsong av den. Vi får hålla tummarna för att det blir fler säsonger av den! Wayward Pines får jag ta och kolla upp 😉 Breaking bad har jag inte sett, låter som jag har missat en bra serie…. Det finns verkligen många tv-serier.;)

Kommentera

