En smakebit på søndag: Om du vill

ensmakebitpåsöndag

Det är söndag, påskdagen, sommartiden har infallit och det ser ut att bli riktigt fint väder även idag. Som vanligt så här på söndagen är det dags för en smakbit, men det verkar inte som att Mari på bloggen Flukten fra virkeligheten har lagt ut något inlägg ännu. Det kommer kanske under dagen eller kan det vara så att det är påsklov? Har sett att flera andra har lagt ut smakbitar och nu när jag är på g så kör även jag.

Jag har nästan läst ut Snökimonon och min smakbit kommer från de första raderna i boken som jag ska börja på härnäst: Om du vill av Helle Helle. Mer information om boken finns här.

om du vill helle helle
Om du vill text helle helle (434x568) (2)

30 thoughts on “En smakebit på søndag: Om du vill

  1. Det var et nydelig cover på boken din. 🙂 Det er en jeg kjenner som elsker bøkene til Helle og derfor har jeg tenkt lenge at jeg også måtte lese en av dem. Men jeg har ikke kommet så langt 🙂 Ha en riktig fin søndag!

    • Visst är det fint och lite annorlunda omslag! Det är ju så mycket böcker en vill läsa och kort om tid… 😉 det här blir min första bok av Helle, ska bli intressant att se hur den är 🙂

    • Ja lite så kände jag också när jag såg det första gången. Jag har inte börjat läsa den ännu men du har rätt i att det inte är någon barnbok 😉

Kommentera

