Top Ten Tuesday

d3111-toptentuesday2

Det är ett tag sen jag körde en Top Ten Tuesday men nu så är det dags igen. Temat är Ten Books That Will Make You Laugh (or at least chuckle). 

Några böcker vars innehåll jag har skrattat eller småfnissat till i olika omfattning. Utan inbördes ordning:

1.Kaffe med rån av Catharina Ingelman-Sundberg

2.Hundraåringen som klev ut genom fönstret av Jonas Jonasson

3.Låna är silver, råna är guld av Catharina Ingelman-Sundberg

4.En man som heter Ove av Fredrik Backman

5.Rån och inga visor av Catharina Ingelman-Sundberg

6.God jul av Jonas Karlsson

7.Min mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman

8.Mannen som läste högt på 6.27-tåget av Jean-Paul Didierlaurent

 

4 thoughts on “Top Ten Tuesday

  1. Hundraåringen var jag inte speciellt förtjust i, men Ove gillade jag 🙂 Och den där Mannen som läste högt på 6.27-tåget blir jag bara mer och mer sugen på.

Kommentera

