Har kommit igång igen…

Senaste tiden har det gått lite segt med att lyssna på ljudböcker. Det har känts tomt, konstigt, då jag är van vid att ha en ljudbok på gång. Men varje gång jag tänkt börja lyssna så har inte lusten funnits där. Och jag har saknat att ha en ljudbok i öronen när jag fixar och donar, promenerar, pendlar. Så började jag lyssna på Pastor Viveka och tanterna – lättläst och underhållande – precis vad jag behövde så nu är jag igång igen, yes!

pastor-viveka-och-tanterna_ljudbok

 

2 thoughts on “Har kommit igång igen…

  1. Blev lite ställd när jag var klar med Barins triangel-trilogin. Hittade ingenting som jag ville lyssna på. Till slut blev det i alla fall The Winter King av Bernard Cornwell. Tycker upplösaren kan vara väl dramatisk och ändra röst onödigt mycket men boken är helt ok. Bara lite svårt med alla namnen. Lättare att hålla isär när man ser dem i skrift.

    • Det är lite småjobbigt när det blir sådär men skönt när en hittar något. Inte läst/lyssnat på någon av böckerna du nämner men blir lite nyfiken. 🙂 Tycker också att det kan vara lättare att läsa texten om det är många namn att hålla reda på.

Kommentera

