Veckans bokbloggsfråga

Veckans-bokbloggsfraga-Barnboksbloggen

 

Veckans fråga hos BarnboksbloggenHur skiljer du mellan lästa och olästa böcker i dina bokhyllor och hur håller du koll på vilka böcker du har lånat (t ex biblioteksböcker) och vilka böcker som du ska blogga om (t ex recensionsexemplar)? 

Jag har både olästa och lästa böcker i mina bokhyllor och jag har ganska bra koll på vilka av dem som jag har läst. Jag lånar mycket böcker på jobbet såväl vanliga som ljudböcker och dom har jag placerade på några särskilda hyllplan i en av mina bokhyllor. När hyllplanen för lånade böcker inte räcker till så hamnar de på olika platser där det finns ledigt utrymme och det blir oftast bord och liknande. Jag gillar att ha böcker lite utspridda och att ha böcker där jag befinner mig, men det vore inte helt fel med fler bokhyllor.

8 thoughts on “Veckans bokbloggsfråga

  1. Jag försöker lägga böcker lite överallt, lite diskret, för jag gillar också när de finns på olika platser. Men det får inte bli för många så sambon märker det 🙂

    • Haha ja då får du vara lite försiktigt så att sambon inte märker det för mycket, det är ju trevligt med lite lagom utspridda böcker där en är 😉

Kommentera

