Sommarläsningen del 2

Mitten av augusti och det känns lite som att sommaren börjar lida mot sitt slut (i alla fall vädermässigt). Det får gärna bli lite varmare och förhoppningsvis dröjer det ett tag innan hösten tar vid.

Sommarläsningen ja. Det blev inte så mycket läsning i Finland men desto mer tid att umgås med nära och kära, hälsa på vänner och släkt, god mat och vila. Vädret var lite si och så – höstvibbar. Men men, en kan ju inte få allt. 😉

Med Albert i baksätet

Jag läste ut Med Albert i baksätet och så lyssnade jag på Det hänger en ängel ensam i skogen som jag snart är klar med.

 

det hänger en ängel ensam i skogen

Semestern fortsätter ett tag till och jag hoppas att det blir en hel del läsning innan det är back to work igen….

5 thoughts on “Sommarläsningen del 2

    • Ja det är kul med alla boktips en får på bloggar, en blir ju lätt lite nyfiken. 🙂 Jag tyckte om Med Albert i baksätet. Den är lättsam, lättläst och det blev en del skratt eller snarare kanske fniss. 😉

Kommentera

