En smakebit på søndag: Det enda rätta

Söndag och som vanligt kan en dela med sig av en smakbit ur boken som läses. Efter en veckas jobb, rivstart efter semestern, så har det varit och är skönt med ledig helg. Igår lyssnade jag klart på Störst av allt, och jag närmar mig slutet av Tannie Marias recept på kärlek och mord, så dagens smakbit kommer från boken som jag ska börja på härnäst: Det enda rätta av Charlotte Rogan. Det känns som evigheter sen jag lyssnade på Livbåten som jag tyckte var väldigt intressant, spännande och tankeväckande och jag har länge sett fram mot denna. Smakbiten kommer från de första raderna i boken.

det enda rätta

Den enda rätta textbild

ensmakebitpåsöndag

Fler smakbitar finns hos Mari och bloggen Flukten fra virkeligheten.

24 thoughts on “En smakebit på søndag: Det enda rätta

    • Visst är smakbiten spännande! Jag har inte börjat på den ännu men ser fram mot att läsa och hoppas att den är bra. Förhoppningsvis så ska jag få till recensioner framöver…. 😉

Kommentera

